27 Aralık 2010 Pazartesi

Hardal & Salon İKSV


Bir süredir duyduğum ama gitme fırsatı bulamadığım Hardal'a uğradık Melissa auf der maur konseri öncesinde.

Yemekten sonra gittiğimiz için yemeklerini test etme fırsatı bulamadık ancak kokteylleri oldukça başarılıydı. Son bir kaç aydır kokteyl merakı sardı beni ancak malesef güzel kokteyl hazırlayan yer bulmak oldukça zor. Neyse ki Hardal'ın kokteylleri denediğimiz kadarıyla oldukça başarılıydı.
Ben kir royal ve çilekli mojito içtim, ikisinden de çok memnun kaldım, Bottes ise simple life'ı denedi, adı gibi sade bir tat. Yakın zamanda bir daha gidip yemeklerini de denemek istiyoruz.


Hardal'dan sonra ise konser için Salon İKSV'e gittik. Bir süredir adam gibi müzik dinlenecek mekan bulamadığım için pek bir yere gitmiyordum ama belli ki Salon bu eksiği kapatacak. Çok büyük değil ama yüsek duvarları sayesinde ferahlık hissi veriyor ve en önemlisi sahne her yerden çok rahat görünüyor (1.60'lık boyumla bile en arkalardan rahat rahat gördüm sahneyi)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Bootes au lait. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.
Site Meter